" />

Zamów i przymierz. Darmowa dostawa i zwrot (Paczkomat InPost) Zamów przez telefon 693-289-553

Zamknij

Odstąpienie od umowy
Przysługuje Państwu prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.
 
Na zwrot jest aż 30 dni, bez podania jakiejkolwiek przyczyny, bez tłumaczenia.
Po upływie 30 dni, od dnia otrzymania przesyłki, możliwość zwrotu wygasa.
 
Od umowy możecie Państwo odstąpić, składając nam
oświadczenie o odstąpieniu od umowy (pobierz tutaj) np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: biuro@amberfigaro.pl
Zapakuj biżuterię w oryginalne pudełko, dołącz paragon oraz oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Zabezpiecz tak, aby dotarła do nas bez uszkodzeń.
Jeżeli masz możliwość wysłania za pomocą paczkomatu, napisz to w mailu, a my wyślemy do Ciebie etykietę zwrotu.
Wydrukuj etykietę zwrotu, naklej na paczkę i umieść w paczkomacie.
Każda inna forma wysyłki zwrotu jest również możliwa, należy jednak pamiętać, że bezpłatny zwrot obowiązuje tylko przy zwrocie przez paczkomat, z etykietą otrzymaną od nas. 
Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na adres:
ZBIGNIEW BIAŁAS ul. Szaserów 3, 30-298 Kraków, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.
Po otrzymaniu przez nas przesyłki, mamy 14 dni roboczych na odesłanie pełnej kwoty transakcji.
Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziecie Państwo w naszym Regulaminie sprzedaży.
 
Reklamacje
Podstawa i zakres naszej odpowiedzialności za wady produktu z tytułu rękojmi jest określona powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności przepisami Ustawy o prawach konsumenta. W przypadku stwierdzenia wady towaru Klient ma prawo do złożenia reklamacji w terminie 2 lat od dnia dostarczenia towaru i w terminie 1 roku od dnia stwierdzenia wady towaru.
W związku z wadą możesz żądać:
wymiany rzeczy na wolną od wad,
usunięcia wady,
lub złożyć oświadczenie o:
obniżeniu ceny,
odstąpieniu od umowy
Reklamacji nie podlegają towary noszące ślady uszkodzenia mechanicznego, nieprawidłowego użytkowania ( zasady prawidłowego użytkowania biżuterii zobacz tutaj) jak również starcie się powłok złotniczych w przypadku biżuterii.
Aby skorzystać z prawa do reklamacji, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji. Mogą Państwo skorzystać z formularza (pobierz tutaj) i wysyłając go w formie elektronicznej lub pocztą tradycyjną:
w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: 
       biuro@amberfigaro.pl
pocztą tradycyjną na adres:
ZBIGNIEW BIAŁAS ul. Szaserów 3, 30-298 Kraków
 
Rozpatrzenie Państwa reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.
Więcej informacji na temat reklamacji znajdziecie Państwo w naszym Regulaminie sprzedaży.